Baderommet med det lille ekstra

Ett baderom, flere stiler. Nå lanserer Vedum et miljø der serien Free brukes i et baderom med mye form og farge.
- Dette er baderommet for alle som vil satse på det lille ekstra når det gjelder detaljer, sier Niklas Efraimsson som er ansvarlig for Vedums produktutvikling.

Uansett hvem du er, finnes det alltid en Free som passer for deg. Alt ifølge ideen om at du bør være i stand til å skape forskjellige stiler av én og samme serie. Nå viser Vedum et baderom for deg som elsker form og farge og vil satse på det lille ekstra når det gjelder detaljer.

- Twistfronten i mørk turkis, kantlyset på speilen og den stilrene servantkranen med touch-funksjon, gir baderommet en spennende desigdimensjon, sier Niklas Efraimsson. Belysningen i skuffen og kasetten på innsiden av høyskapsdøren for oppbevaring av småting, løfter både form og funksjon på baderommet. En annen nyhet er Free Compact - en grunnere variant på seriens servant i 615 mm. Bakgrunnen for lanseringen av denne modellen er at våre kunder har etterspurt en variant som er tilpasset mindre baderom.

- Tanken med hele serien Free er at det skal være lett å velge forskjellige materialer, mål og uttrykk slik at kundene skal kunne skape et personlig baderom i en stil som de liker, sier Niklas Efraimsson.

TIPS Funksjonelt og dekorativt. Ny speil med flyttbart forstørrelsesspeil. Inne-bygd LED-belysning i overkanten av speilet gir et bra lys og lyset rundt setter et spesielt preg på baderommet.

I FOKUS Lys i skuffen. Leddbelysning i skuf-fen gjør det enklere å finne det du trenger. Det er pent også ! Høyskap PLUS med en smart kasett på innsi-den av døren.