Vedum tar naturen inn i baderommet

Nå lanserer Vedum den nye fronten i materialet Light Wood og viser den i et baderom med en trendy følelse av treverk og stilrene duse farger.

- Light Wood er inspirert av drivved og har en overflate med en litt grov struktur som gir et mykt og varmt inntrykk, sier Niklas Efraimsson, ansvarlig for Vedums produktutvikling.

Uansett hvem du er, så finnes det alltid en Free som passer for deg. Med det nye materialet og døren Light Wood velger Vedum nå å ta naturen inn i baderommet. Inspirasjonen kommer fra drivved med sin myke, varme og litt stramme trefølelse. Med Light Wood får serien Free et annet uttrykk, alt med tanken på å kunne skape enda flere forskjellige stiler med en og samme serie.

- Vi har valgt å bruke Light Wood i et bad der følelsen går litt i en røff retning, samtidig som miljøet er stilrent med duse, lyse farger. Dørens melaminbelagte overflate gjør den slitesterk og holdbar og høyskapet gir rikelig med oppbevaringsplass, sier Niklas Efraimsson. Vedum har valgt å utvikle Light Wood i et begrenset sortiment som gjør det enkelt å velge og å leve med.

En annen nyhet er Free Compact - en grunnere versjon av seriens servanter i bredde 615 mm. Bakgrunnen er at Vedums kunder har etterspurt en variant som er tilpasset trange baderom.

- Tanken med hele serien er at det skal være lett å velge forskjellige materialer, mål og uttrykk, for at folk skal kunne skape et personlig baderom i en stil de liker, sier Niklas Efraimsson.

I FOKUS Trendy og stilrent. Den nye døren Light Wood med en litt grov struktur og en myk, varm og trendy trefølelse i et miljø med stilrene duse farger.

TIPS Enkelt å leve med. Melamin gjør døren slitesterk og høyskapet gir rikelig med oppvbevaringsplass. Et utvalgt sortiment gjør Light Wood lett å velge og leve med.