BYGGLOV VALDE VEDUM

Ytterligare ett populärt tv-program har valt produkter från Vedum Kök och Bad. I höstas kunde svenska folket se ett orange retrokök från Vedum i humorserien Solsidan. Nu är det inredningsprogrammet Bygglov som fastnat för Vedum. I avsnitt 5 (sändes 12 februari) befann sig Bygglovsgänget i Nyköping. Där hjälpte de paret Ami och Kai att bland annat bygga en tvättstuga med rapsgul inredning från Vedum. Vedums egen personal hjälpte till med monteringen.

Med klassisk følelse av nytelse

Nå kommer en ny tidløs baderomsklassiker fra familieselskapet Vedum. Med fronten Alice i varmgrå,
og de balanserende linjene i baderomsserien Free, skapes et varmt og innbydende miljø.
– I dag vil vi at badet skal være et trivelig rom for nytelse, sier Jenny Andersson, designansvarlig hos Vedum.

Fler inspirationsverktyg

Vedums webb utökas ytterligare med en konfigurator för kök, och en helt ny för badrum. Med hjälp av inspirationsverktygen kan besökaren på Vedums webb skapa sig en bild av sitt drömkök eller badrum genom att testa olika materialval, och dessutom få en uppfattning om vad det kostar.

Vedum bygger för digital framtid

"Webben blir navet i vår affärsmodell"
När Vedum Kök & Bad bygger för framtiden och lanserar en ny webb påverkar det företagets alla processer.