Med klassisk følelse av nytelse

Nå kommer en ny tidløs baderomsklassiker fra familieselskapet Vedum. Med fronten Alice i varmgrå, og de balanserende linjene i baderomsserien Free, skapes et varmt og innbydende miljø.

– I dag vil vi at badet skal være et trivelig rom for nytelse, sier Jenny Andersson, designansvarlig hos Vedum.
Badet har gått fra å være et sted der vi vasker oss og pusser tennene, til å bli et varmt møblert rom der vi kan nyte bare å være. I Vedums nye baderom med den klassiske fronten Alice manifesteres denne reisen.
– Tanken var å lage et varmt tradisjonelt og tidløst baderom, men på en moderne, balansert og innbydende måte, sier Jenny Andersson.
Gulv og vegger går tone i tone med franskinspirerte fliser i mørkere varmgrått og lyst sandsteinliknende gulv. Til dette kommer serien Free, designet for Vedum av Jesper Ståhl, med sitt harmoniske formspråk preget av enkelthet og omsorg for detaljer. Følelsen toppes av fronter med frest profil og vitrinedører.
– God oppbevaringsplass er nødvendig for å skape den rolige, behagelige følelsen av nytelse på badet. Med våre herlige vitrineskap skapes god oppbevaringsplass, samtidig som badet får et møblert og luftig uttrykk. Det er funksjon og følelse i kombinasjon, sier Jenny Andersson.