Pressrom

Välkommen att ta del av våra senaste pressreleaser. Fritt förfogande av textmaterial och tillhörande bilder. Pressreleasen finns även att ladda hem som PDF under dokument och tillhörande bilder finns samlade under bilder. Du hittar fler bilder i vår mediabank.

Vedum lanserer holdbar designbelysning for baderommet

Alt lys med holdbar design! Vedum feirer hundre år med en holdbar nyhet som prikker inn to av de sterkeste trendene i hjemmet akkurat nå – svarte detaljer og gjennomtenkt belysning.

Med klassisk følelse av nytelse

Nå kommer en ny tidløs baderomsklassiker fra familieselskapet Vedum. Med fronten Alice i varmgrå,
og de balanserende linjene i baderomsserien Free, skapes et varmt og innbydende miljø.
– I dag vil vi at badet skal være et trivelig rom for nytelse, sier Jenny Andersson, designansvarlig hos Vedum.

Skogsgrønt og møblert – årets baderomsnyheter fra Vedum er her!

Skogsgrønne toner, tidløse materialer og møblerte baderom er i fokus når 100-årsjubilanten Vedum Kjøkken & Bad slipper sine baderomsnyheter for 2019. Og når Jenny Andersson, designansvarlig hos Vedum, kommenterer årets baderomstrender, er det skreddersydd belysning og monokrome farger som dominerer.

Vedums Mezzo valgt til årets baderom av ELLE

Baderomsserien Mezzo, designet for Vedum av Jesper Ståhl, har vunnet ELLE Decoration
Swedish Design Awards som årets baderom.
– Nøkkelen til vår suksess er at vi tar til oss impulser utenifra og deretter bearbeider dem
på vår egen måte, sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.

Baderom med romfølelse for hele familien

Et personlig preg med fokus på det vesentlige. Nå lanserer Vedum et innbydende og sjenerøst miljø med den nye baderomsserien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.
- Her sørger vi for at hele familien har plass og føler seg velkommen, sier Vedums markedssjef
Marianne Färlin.

Tidløst og elegant med skreddesydd oppbevaringsplass

Et personlig preg med fokus på det vesentlige. Nå lanserer Vedum et klassisk og gedigent miljø med den nye baderomsserien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.
- Tidløst og trendy, spesielt når man legger til så mange personlige løsninger som vi har gjort her, sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.

Lekent med smart oppbevaring på liten plass

Et personlig preg med fokus på det vesentlige. Nå presenterer Vedum et fargerikt og kompakt miljø i den nye baderomsserien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.
- Vi har gjort et trendy baderom på vår måte, med god lagringsplass og spennende farger sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.

Trendy romfølelse med tidløse naturmaterialer

Personlig form med fokus på det essensielle. Nå lanserer Vedum et varmt og innbydende miljø med den nye serien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.
- Det er vår personlige tolkning av trenden med et trivelig baderom hvor grensen for resten av hjemmet er flytende, sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.