Årets baderomsmøbel kommer fra Vedum

FREE ER VINNEREN I SVERIGES STØRSTE BADEROMSMØBELKONKURRANSE.

Vedums serie Free, designet av Jesper Ståhl, er blitt kåret til årets baderomsmøbel i tidsskriftet Bath & Kökguidens årlige konkurranse. Det er andre gang på tre år at Vedum vinner prisen.
 - Morsomt at vi kan gjenta bragden og fortsette å tilby attraktivt design for våre kunder, sier
Vedums markedssjef Marianne Färlin.

I forbindelse med messen Hjem og Villa i Stockholm, gjennomfører tidsskiftet Bath & Kökguiden årlig en avstemning på internett. En avstemning som ifølge arrangøren er Sveriges største baderomskonkurranse. For to år siden vant Vedums serie Art og i år gikk seieren til Free.

- Vi er glade og beæret over å kunne vinne med to serier som har så ulike uttrykk. Det viser bredden, kvaliteten og valgmulighetene i hele vårt produktsortiment, sier Marianne Färlin. Free har et harmonisk design som er preget av balanse, enkelthet og som har fokus på detaljer. I vinnermiljøet er fronten Classic brukt noe som gjør modellen til et tidløst varmgrått møbel på en moderne og trendig måte. Se mer: //www.vedum.no/bad/badmiljoer/free-/free915

I begrunnelsen for tildelingen sier Bath & Kökguiden at vinneren har:
Alle detaljer i årets mest etterspurte baderomstrend - melankoliens trend. Baderomsserien heter Free og finnes i mange kombinasjoner - denne fronten heter Classic som er i en varmgrå nyanse med tradisjonelle speildører. Et baderomsmøbel der sjarmen skapes av et tilbakeblikk på ulike tidsperioder i inredningsdetaljene. Se mer: //lifestyleworld.se/arets-kok-arets-badrum-2015-vinnarna-korade/

Prisen Year Award bad 2015 vil bli tildelt den 12. februar.