Ett baderom. Tre stiler.

Ett baderom, flere stiler. Vedum fortsetter å utvikle serien Free med den nye døren og materialet Light Wood i tillegg til en grunnere servant.

- Uansett hvem du er, så finnes det alltid en Free som passer for deg, sier Niklas Efraimsson som er ansvarlig for Vedums produktutvikling.

Et baderom med en naturlig trefølelse og stilrene duse farger. Et enkelt baderom i hvitt krydret med detaljer i messing. Eller et baderom hvor farge og form kan dominere. Uansett hvilken stil du liker, finnes det alltid en Free som passer.

- Tanken med serien Free er at det skal være enkelt å velge ulike materialer og uttrykk, slik at man kan skape et personlig baderom i en stil som man liker, sier Niklas Efraimsson.

Nytt av året er døren og materialet Light Wood som er inspirert av drivved og har en overflate med en litt grov struktur. En annen nyhet er Free Compact - en grunnere variant av seriens servant i bredde 615 mm.

- Bakgrunnen for å utvikle den nye modellen, er at Free er svært populær og at våre kunder har etterspurt en variant som er tilpasset et litt trangere baderom. Formålet med alle våre nyheter i serien er at det skal alltid være en Free som passer for deg, sier Niklas Efraimsson.

I FOKUS Naturlig. Nytt av året er døren og materialet Light Wood som er inspirert av drivved og har en holdbar melaminoverflate med en grov struktur og et mykt, varmt uttrykk.

TIPS Kompakt. Nå lanserer vi Free Compact - en grunnere variant av seriens servant i bredden 615 mm. Perfekt om du ønsker en Free i et lite baderom.