Kompakt og lett å plassere

Nå leveres Vedums servant Flow også i bredde 50 cm - passer perfekt i mindre baderom.

- Flow er en meget populær serie og markedet har etterspurt en liten og kompakt variant som passer til for eksempel gjestetoalettet, sier Niklas Efraimsson, ansvarlig for Vedums produktutvikling.

Baderomsserien Flow er en uttrykksfull serie med rene linjer og harmoniske proporsjoner, formgitt for Vedum av Jesper Ståhl. Serien ble lansert i 2009 og har siden den gang blitt fornyet og utviklet med flere størrelser, nye materialer og farger.

En nyhet i år er at seriens servant i Top Solid, som tidligere ble levert i breddene 750, 1000, 1500 og 2000 mm - markedets bredeste, nå også kommer i en lettplassert og kompakt variant i 500 mm.

- Vår ambisjon er at våre kunder alltid skal kunne finne det de søker hos oss, uansett hvordan de bor eller hvilken stil de synes om, sier Niklas Efraimsson.

Her har Vedum satt Flow i et enkelt grafisk miljø i sort og hvitt. Plassen brukes effektivt, slik at alle funksjoner får plass til tross for den begrensede flaten. Tidløst veggaktig mønster på gulvet gir liv til rommet. Grafisk og funksjonelt for alle som velger Flow i det lille baderommet.

I fokus Servant i Top Solid og en enkel dør med push-åpning skaper et baderom med rene, adskilte linjer.

Tips Flow 500 er en ny liten variant som passer for eksempel på gjestetoalettet. Lag en tidløs og enkel stil med gulv i grafisk mønster, kombinert med Flow speil med Nite LED-speilbelysning.

Fakta Flow Baderomsserien Flow er designet for Vedum av Jesper Ståhl. Servanten med Top-Solid overflate finnes i breddene 500, 750, 1000, 1500 og 2000 mm. I breddene 750 og 1000 leveres også servanten i porselen. Flow finnes i askfinèr og hvit - eller sortmalt finèr og fra og med 2015 i lakkert MDF i hvitt eller farger.