Lekent med smart oppbevaring på liten plass

Et personlig preg med fokus på det vesentlige. Nå presenterer Vedum et fargerikt og kompakt miljø i den nye baderomsserien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.

- Vi har gjort et trendy baderom på vår måte, med god lagringsplass og spennende farger sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.

Baderomsserien Mezzo har en helt egen stemme. Navnet kommer fra musikkverdenen, og tar sikte på å balansere mellom ytterpunktene med et sterkt fokus på det essensielle. Nå bruker Vedum serien til å skape et kompakt, praktisk og lekent bad med spennende farger. Passer perfekt i små byleiligheter og fritidshus eller som et gjestebad.

- Vi har tatt til etterretning trenden med farger og vi har valgt å gjøre et fargerikt bad på en lett og nedtonet måte samtidig som vi har laget smarte interiørløsninger som tar liten plass, sier Marianne Färlin.

Som et eksempel er servanten grunnere enn det som er vanlig, noe som gjør at den er lett å plassere selv i små rom. Et annet eksempel er det nye halvhøye skapet med tre funksjoner i ett: speil, skjult og åpen oppbevaringsplass.

- Med Mezzo har vi klart å samle Vedums ulike verdier, som for eksempel design og personlighet på den ene siden og funksjonalitet og brukervennlighet på den andre, sier Marianne Färlin.

I fokus Mezzos minste servant er grunnere enn det som er vanlig og er lett å plassere uten å gi avkall på hverken design eller funksjon. Servanten har god plass til å oppbevare ting, og servantskapet har praktiske fullutdragsskuffer.

Tips I små baderom trenger man oppevaringsløsninger som tar liten plass. Det nye smarte halvhøye skapet har tre funksjoner i ett. Speil, skjult oppbevaringsplass til ting du ikke ønsker å ha fremme og åpen oppbevaring for det du vil ha lett tilgjengelig.