Moderne design for det lille baderommet

Den minste servanten i Vedums nye baderomsserie Flow er perfekt for små baderom fordi den er både smalere og grunnere enn det som er vanlig.

– Tanken er å tilby en liten servant med høy designkvalitet, sier Niklas Efraimsson som er ansvarlig for Vedums produktutvikling.

Free er på mange måter typisk for Vedum. En naturlig tidløs design signert Jesper Ståhl. Mange innovative og gjennomtenkte detaljer. Og ikke minst, mange valgmuligheter som gjør at den passer hvor som helst. Et av målene med serien er å lage en gjennomarbeidet inredning for virkelige små baderom, uten å kompromisse med form og funksjon.

– Vi har lagt mye arbeide i å skalere ned størrelsen til 415 mm, og samtidig sikre at dimensjonene er forholdsmessige. Selv om servanten er så liten, har den god plass til å sette ting fra seg ting på samtidig som den har et balansert design, sier Niklas Efraimsson.

Kombinert med arealeffektive løsninger som hyller over toalettsetet, speilskap med oppbevaringsplass og en nett LED-belysning, kan det lille baderommet nå bli like trivelig som det store.

– Det er ingen grunn til å inngå noe kompromiss med design hverken i små baderom, gjestetoalett eller badet på hytta. Mitt tips er å komplettere Free med innredning i milde toner for å skape en lys og herlig følelse, sier Niklas Efraimsson.

Fakta Free
Free leveres i breddene 415, 615 og 915 mm. Servantskapet har enten fullutdrags skuffer eller dører med dempet lukking. I øverste skuffen leveres en inredning som standard. Modell 415 leveres kun med dør. Dørfronten Twist leveres til servantskap 615 og 915. Mer om Free på //www.vedum.se/free/

Du er velkommen til å laste ned høyoppløste bilder og pressemelding som denne PDF-fil. Du finner høyoppløste bilder på våre nyheter i vår medibank: www.vedum.se/mediabank/nyheter-bad. For nærmere informasjon kontakt: Marianne Färlin, markedssjef i Vedum Kök och Bad,
tel. +46 512 557 13,