Tidløst og klassisk

Nå leveres Vedums Classic-dør også i farger. Sammen med baderomsserien Free skaper den et klassisk baderom på en trendig måte.

- Våre lakkerte miljøer er alltid populære og med Classic i farger blir valfriheten enda større, sier Vedums produktsjef Niklas Efraimsson.

Baderomsserien Free er designet for Vedum av Jesper Ståhl. Serien har et harmonisk formspråk som preges av balanse, enkelthet og omsorg for detaljer.Med døren Classic, som fra og med 2015 også leveres i farger, får Free et tidløste og samtidig et trendig uttrykk.

- Det klassiske er alltid rett i tiden, men kanskje enda mer akkurat nå. Trenden er tradisjonell og landlig, men i en ny, spennende og morsom måte. Man kan faktisk si at det tidløse er det nye moderne, sier Niklas Efraimsson.

Vedum presenterer nå et klassisk varmgrått baderomsmøbel med stilrene støtteben, kalkstensgulv, veggfliser med fasede kanter med innslag av kopper og messing. Her finnes god oppbevaringsplass og mange følelser i skjønn kombinasjon.

Det er typisk Vedum å oppdatere tradisjonen, fordi vi føler oss hjemme både i historien og samtiden, sier Niklas Efraimsson.

I fokus: Vedums Classic-dør i et klassisk varmgrått baderom. Stilrene støtteben, veggfliser med fasede kanter, kalkstensgulv og deltajer i kopper og messing skaper den rette stilen.

Tips: Velg materialer som varer lenge, fargsett med farger du trives med og planlegg godt med oppbevaringsplass i ditt nye baderom.

Fakta Free: Baderomsserien Free er designet for Vedum av Jesper Ståhl og står for et harmonisk formspråk og balanse mellom enkelthet og omsorg for detaljene. Free leveres i breddene 415, 615 og 915 mm. Servantskapet har fullutdrags skuffer eller dører med dempet stenging, Kombineres med dørene Plain, Ram, Twist eller Classic som fra 2015 også leveres i farger.

Du er velkommen til å laste ned høyoppløste bilder og pressemeldinger. Høyoppløste bilder finnes i vår mediabank: www.vedum.no/mediabank/nyheter-bad.
For ytterligere informasjon: Marianne Färlin, markedsssjef Vedum Kök & Bad,
+46 512 557 13,