Vedums nye front Thea har en smal ramme som skaper et stilrent og distinkt uttrykk. Her har Vedum brukt døren i en ny skogsgrønn farge til serien Mezzo, som vant Elle Decoration Swedish Design Awards 2018 i kategorien Årets Badrum.

-Trendy dempede farger som går tone i tone, fiskebensmønstrede murstein med treuttrykk og stor møbelfølelse, gjør dette baderommet varmt og innbydende, sier Jenny Andersson.

De myke fargene kombineres med detaljer i svart for å skape kontraster. Den nye belysningen Dala med unik Vedumdesign, brukes her både som takpendel og vegglampe. Inntrykket forsterkes av det svarte blandebatteriet Ringo, og speilet Roxen i matt svart tynt metall.

- I 2019 er det myke beroligende toner som gjelder i baderommet. Rolige farger som får oss til å slappe av og ha det bra. Vi har innredning med stilrene og distinkte linjer, sammen med belysning som er både funksjonell og som har et eget personlig formspråk, sier Jenny Andersson.