Trendy romfølelse med tidløse naturmaterialer

Personlig form med fokus på det essensielle. Nå lanserer Vedum et varmt og innbydende miljø med den nye serien Mezzo, designet av Jesper Ståhl.

- Det er vår personlige tolkning av trenden med et trivelig baderom hvor grensen for resten av hjemmet er flytende, sier Vedums markedssjef Marianne Färlin.

Baderomsserien Mezzo har en helt egen stemme. Navnet er hentet fra musikkverden og tar sikte på å balansere mellom ytterligheter med sterk fokus på det vesentlige.

Nå bruker Vedum serien til å skape et bad med varme grønne fargetoner, tidløse naturmaterialer og klassiske referanser.

- Flere og flere ønsker å ha et trivelig baderom hvor innredningen skaper en sterk romfølelse og som ligner mest på hjemmets øvrige rom. Her har vi tatt den trenden til etterretning og laget vår egen versjon, sier Marianne Färlin.

Resultatet er et harmonisk og koselig baderom med mye plass. Det varme uttrykket suppleres med smarte funksjoner. Den nye runde speilen med LED-belysning gir god sidebelysning til å sminke eller barbere seg. Skuffen med rom for småting og belysning gjør det enkelt å finne ting og å holde orden.

- Med Mezzo har vi klart å samle Vedums ulike verdier, som for eksempel design og personlighet på den ene siden og funksjon og brukervennlighet, på den andre, sier Marianne Färlin.

I fokus Flere og flere ønsker seg et trivelig baderom der innredningen skaper en sterk romfølelse og som ligner mest på øvrige rom i hjemmet. Fredelig og innbydende!

Tips Skuffbelysningen og en smart innredning gjør det lettere å finne det du leter etter. Rommene for småting holder orden på alt hva du trenger å oppbevare. Leveres i to størrelser.